24 Ekim 2014 Cuma

Seni Seviyorum Adamım HD izle

Bir şey çok hızlı gidiyorsa bunun altında bir şey aramak gerekir. Bu iş, aşk ve her şey için geçerlidir. Şu an güzel giden hayatımızın yarında güzel gideceğinin garantisi yoktur. Ömer bu yanlışa düşen tek kişi değildir. Ömer, müzik ve beste piyasasında namı değer bir yere sahiptir. Bir çok sanatçı yetiştirmenin yanı sıra besteleriyle bir çok sanatçıya ışık olmuştur. Mükemmel bir hayat sürmekte olan Ömer bir gün eski patronuyla yemek yemektedirler. Bu yemek sırasında konu piyasadan açılır. Eşref tecrübeli olduğu için Ömer’e piyasanın iniş çıkışlarından bahsetmiştir. Bu kadar hızlı gitmesinin ona zarar getirebileceğinden bahsetmiştir. Ömer ise bulutlarda uçtuğu için Eşref’i hiç takmamıştır. 2001 krizi sonrasında Ömer hızlı bir çöküşe geçmiştir. Artık elinde ne var ne yoksa kaybetmeye başlamıştır. Eşref’in dedikleri bir bir çıkmaktadır. Artık çözümü inzivaya çekilmekte bulur. Kıbrıs’ta bir sahil kasabasında 1+1 bir daire alıp yaşamına burda devam etmeye başlamıştır. Tek arkadaşı ve dert ortağı olan Genco vardır yanında sadece. Böyle bir atmosferde her gün balık tutan Ömer bir kıza dikkat eder. Ezel adındaki bu güzel kız ona gıcık gıcık davranmıştır. Onunla uzun bir atışmanın ardından kavga ederler. Bu kavga onların aşkının kıvılcımları olacaktır. Seni Seviyorum Adamım filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. Seni Seviyorum Adamım filmini ayrıca türkçe dublaj izlemek isteyenler için Seni Seviyorum Adamım türkçe dublaj izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Seni Seviyorum Adamım izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.
Sizlere en iyi Seni Seviyorum Adamım full izle imkanı sunmaya çalışırken bir teşekkürü çok
görmeyin :D birhdfilm.com iyi seyirler diler…

Seni Seviyorum Adamım HD izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder