2 Mart 2015 Pazartesi

Asabiyim Ben HD izle

Damián Szifron’un yönetmenliğini üstlendiği bu film 2014 yapımı olup Arjantin ve İspanya gibi güzel şehirlerde çekimleri yapılmıştır. Hermanos dizisinden bu yana doğru dürüst piyasada hiç görünmeyen yönetmen Damián Szifron yepyeni orjinal bir filmle bizlere merhaba diyor. En son yapımını 2006 yılında gerçekleştiren yönetmen, 6 farklı yaşanmış hikayenin bulunduğu çarpıcı, bir o kadar da komik bir yapımla oskara aday gösterildi.
Film 20 şubatta ABD sinemalrında yerini aldı. Fakat ülkemizde hala vizyona girmedi. Gerilim adına yapılmış bu filmde unutulmaz sahneler, unutulmaz roller ve unutulmaz öyküler zihinlerimizden hiç çıkmayacak. Bizlere sürekli olarak kendini izletecek bir baş yapıt niteliğinde. Filmin hem senaryosunu hem de yönetmenliğini üstlenmiştir Damián Szifron. Filmde yer alan değerli oyuncular ise Ricardo Darín , Leonardo Sbaraglia , Darío Grandinetti , Nancy Dupláa ve Julieta Zylberberg şeklindedir. Filmin yapımcılığını ise Agustin Almodovar ve Esther García birlikte yürütmüşlerdir. Asabiyim Ben filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. Asabiyim Ben filmini ayrıca türkçe dublaj izlemek isteyenler için Asabiyim Ben türkçe dublaj izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Asabiyim Ben izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.
Sizlere en iyi Asabiyim Ben full izle imkanı sunmaya çalışırken bir teşekkürü çok
görmeyin :D birhdfilm.com iyi seyirler diler…

Asabiyim Ben HD izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder