3 Ocak 2015 Cumartesi

Bana Masal Anlatma 2015 Full izle

Leyla ile Mecnun’daki katkısıyla büyük sevgi ve saygı kazanan Burak Aksak’ın yazıp yönettiği Bana Masal Anlatma, kaliteli oyuncu Kim olursak olalım herkes bir parça da olsa sevgiye muhtaçtır. Burak Aksak’ın yazıp, yönettiği bu yapım tıpkı “Leyla ile Mecnun” dizisi gibi güldürü ve romantizmi bir arada sunuyor. Bu yapımla amaçladığı güldürü klişesini değiştirmek ve espiri anlayışını başka bir boyuta kazandırmayı amaçlamıştır. Bu Aksak’ın en güzel çalışması diye nitelendiriliyor.
Filmde, bir dolmuş şoförü olan Rıza hep günün birinde güzel bir bayanla tanışıp onunla mutlu olacağını hayal etmektedir. Onun karşısına çıkan en büyük nimetse Ayperi’dir. Tam hayalleriyle bire bir örtüşen bu genç ve güzel bayanla tanışmasını konu edinen 2015 Türkiye yapımı harika bir komedi ve romantik film sizlerle olacak.
Filmde; Hande Doğandemir , Fatih Artman , Devrim Yakut , Cengiz Bozkurt ve Erdal Tosun gibi ünlü isimlerin yanı sıra Yılmaz Erdoğan, Gökçe Bahadır ve Gürkan Uygun gibi dizi ve film sektörünün ileri gelen oyuncuları da yer almaktadır. Filmin yapımcılığını ise Necati Akpınar ve Beşiktaş Kültür Merkezi üstlenmiştir. Bana Masal Anlatma filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. Bana Masal Anlatma filmini ayrıca tek parça izlemek isteyenler için Bana Masal Anlatma tek parça hd izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Bana Masal Anlatma izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.
Sizlere en iyi Bana Masal Anlatma full izle imkanı sunmaya çalışırken bir teşekkürü çok
görmeyin :D birhdfilm.com iyi seyirler diler…

Bana Masal Anlatma 2015 Full izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder