25 Aralık 2014 Perşembe

Bırakmak İstiyorum 2014 Full izle

Yapımcılığını İpek Sorak’ın üstlendiği harika bir belgesel çalışması sizlerle olacak. Bu bir film niteliğinde değildir. Daha çok insanlara terapi babında iyi gelecek bir 2014 yapımı bir çalışmadır. Türkiye’de binlerce kişi sigara içmektedir. Bu içen insanların bir kısmı kamu spotundan dolayı bırakmışlardır. Geri kalan kesim ise bilinçli olmadıkları için sigarayı bırakamamaktadırlar. Bu sigara illeti öyle bir şeydir ki insan hiç vazgeçmek istemiyor. Tıpkı bir günlük ihtiyaç gibi hergün isityoruz. Sadece izleyiciler için konuşmuyorum ben de bir sigara içen birisi olarak bu illeti bırakmak çok istiyorum fakat bir türlü bırakmak nasip olmuyor. Bu film bir nebze olsun bırakmamıza yardımcı olacak gibi görünüyor. Hep beraber bu güzel belgesele bir bakalım.
Sigara içenlere neden sigara içmemeleri gerektiğini değil, nasıl kurtulacaklarını gösteriyorum. Sigarasız hayat için çok güçlü ve donanımlı olmalarını sağlıyorum. “Bu işi kafada bitirmenin” ne demek olduğunu ve nasıl yapıldığını anlatıyorum, asla zararlarından bahsetmeden, korkutmaya çalışmadan, yada iğrendirme taktiklerine başvurmadan. En güzeli ise irade gücü kullanmak zorunda kalmadan kurtulmalarını sağlıyorum. 10 yıllık terapistlik tecrübemde öğrendiklerimi basit, anlaşılır, akılda kalıcı bir şekilde sizinle paylaşmaya karar verdim. Bırakmak İstiyorum filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. Bırakmak İstiyorum filmini ayrıca 720p hd izlemek isteyenler için Bırakmak İstiyorum tek parça hd izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Bırakmak İstiyorum izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.
Sizlere en iyi Bırakmak İstiyorum full izle imkanı sunmaya çalışırken bir teşekkürü çok
görmeyin :D birhdfilm.com iyi seyirler diler…

Bırakmak İstiyorum 2014 Full izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder