1 Aralık 2014 Pazartesi

Benim Komşum Bir Melek - St. Vincent Full izle

Hayat yanlızken kolaydır aslında. Ne zaman bir çocuk sahibi olursak veya evlenirsek o zaman hayat zorlaşır. Bu durum işimize de çevremize de hemen yansır. Bir iş kadınıysanız ve kocanız yoksa hayat gerçekten çok güçleşir. Maggie’de sıradan bir iş kadınıdır. Her gün işe gitmek zorundadır. Bu durum hem onun için hem de 12 yaşındaki oğlu Oliver için çok zor bir durumdur. Maggie işinden dolayı artık Brooklyn’e taşınması gerekmiştir. Burada Oliver’ı emanet edebileceği bir yer yoktur. Çareyi komşusu Vincent’e emanet etmekte bulur. Vincent yaşlı bir adam olmasına karşı içkici, hovarda ve kötü bir ebeveyndir. Maggie her gün Oliver’ı onun yanına bırakır ve işe gider. Bu adam çocuğu çok sevmiştir ve onu kendi yaşıtı gibi striptiz kulüplerine götürmektedir. Artık Oliver ve Bay Vincent arkadaş olmuş her şeyi beraber yapmaya başlamaktadır. Maggie’nin ise hiç bir şeyden haberi yoktur ve Bay Vincent’e teşekkür etmektedir. Naomi Watts , Bill Murray , Terrence Howard , Melissa Mccarthy ve Chris O’dowd gibi ünlü isimlerin rol aldığı bu komedi filminin senaryosunu ve yönetmenliğini Theodore Melfi üstlenmiştir. Yapımcılığını ise Peter Chernin ve Fred Roos birlikte yürütmüşlerdir. Benim Komşum Bir Melek filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. Benim Komşum Bir Melek filmini ayrıca türkçe dublaj izlemek isteyenler için Benim Komşum Bir Melek türkçe dublaj izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Benim Komşum Bir Melek izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.
Sizlere en iyi Benim Komşum Bir Melek full izle imkanı sunmaya çalışırken bir teşekkürü çok
görmeyin :D birhdfilm.com iyi seyirler diler…

Benim Komşum Bir Melek - St. Vincent Full izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder