25 Şubat 2015 Çarşamba

Bana Adını Sor 2015 Full izle

Aşk ne güzel bir şeydir. Aşk iki kalpte aynı frekansta attığında dünyalara değişilmez. Bir de karşılıksız aşklar vardır. Böyle aşklar bir tarafı için için bitirirken, bir tarafın bu durumdan hiç haberi yoktur. Bu aşka tutuklu olmak mıdır yoksa kalbin bir mahkumiyetinden ibaret midir bilinmez. Hakan ve Yasemin küçük yaştan beri yetişme yurtlarında hayatlarını sürdüren iki iyi arkadaştırlar. Artık yaşları gelip büyüdüklerinde hayata atılmaya başlamışlardır. Yasemin ve Hakan neredeyse hayatları boyunca hiç ayrı kalmamışlardır.
Yasemin’in Hakan’a karşı beslediği çok büyük bir sevgisi vardır. Fakat bu platonik bir aşktır. Bu iki arkadaş çok mutlu bir yaşantı sürdürdükleri sırada Merve girer hayatlarına. Merve nasıl bir kişiliğe sahipse Hakan’ın aklını başından alır. Yasemin ve Hakan eskisi gibi bir araya gelememektedirler. Hayatları çok değişmiştir. Yasemin’de Hakan’a olan aşkını anlatınca Hakan bir aşk çıkmazının içinde bulur kendini. 2015 yılının en iyi romantik filmi olduğu söylenen harika bir romantik film sizlerle. Filmin yönetmenliğini M. Taner Gündöner üstlenmiştir. Senaryosunu ise Oben Aras kaleme almıştır. Filmin baş rolündeki Hakan(Engin Hepileri), Yasemin karakterini canlandıran Özge Borak ve Başak Parlak(Merve) yer almaktadır. Bana Adını Sor filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. Bana Adını Sor filmini ayrıca tek parça izlemek isteyenler için Bana Adını Sor tek parça hd izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Bana Adını Sor izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.
Sizlere en iyi Bana Adını Sor full izle imkanı sunmaya çalışırken bir teşekkürü çok
görmeyin :D birhdfilm.com iyi seyirler diler…

Bana Adını Sor 2015 Full izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder