17 Şubat 2015 Salı

Unutma Beni Full izle

Hayatta korktuğumuz bir çok şey vardır. En kötüsü de unutulmaktır bence. Çünkü insan anılarıyla var olup anılarıyla ölürler. Bunun için günümüzde bir çok insanda baş gösteren ve çok kötü bir hastalık olan Alzheimer hastalığı; insanların bütün hayal ve geçmişlerine saldırmaktadır. Alice Howland, Colombia Üniversitesi’nde üst düzey bir profesördür. Alice zamanla bir şeyleri unutmaya başladığını fark eder. Bunun için üniversiteden ayrılır ve evinde zaman geçirmeye başlar. Fakat her şey yavaş yavaş silindiği için kendini çok kötü hissetmektedir. Kızı onun en büyük destekçisi olacaktır. Kristen Stewart’ın da baş ollerini paylaştığı harika bir dram filmi sizlerle. filmin senaryosunu ve yönetmenliğini Richard Glatzer , Wash Westmoreland birlikte üstlenmişlerdir. Unutma Beni filmini full hd veya 720p formatlarıyla sitemizden full olarak
izleyebilirsiniz. Unutma Beni filmini ayrıca türkçe dublaj izlemek isteyenler için Unutma Beni türkçe dublaj izle kısmından kesintisiz bir şekilde izleyebilirsiniz.
Unutma Beni izlerken bir sorun yaşarsanız veya görüşlerinizi belirtmek için
aşağıdan yorum yapabilirsiniz.
Sizlere en iyi Unutma Beni full izle imkanı sunmaya çalışırken bir teşekkürü çok
görmeyin :D birhdfilm.com iyi seyirler diler…

Unutma Beni Full izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder